Kampanie Google Ads: przewodnik dla początkujących, jak zacząć i przenieść swoje kampanie na wyższy poziom

0
604

Google Ads to potężna platforma reklamowa, która pomoże Ci zdobyć więcej klientów i rozwinąć firmę. Nie jest to tak skomplikowane, jak mogłoby się wydawać, a w tym artykule pokażemy, jak zacząć korzystać z Google Ads, od konfiguracji pierwszej kampanii po optymalizację reklam pod kątem konwersji.

Czym są reklamy Google?

Google Ads to usługi reklamowe online oferowane przez Google. Reklamodawcy płacą Google za wyświetlanie krótkich reklam na stronach internetowych wyszukiwarki, w innych witrynach oraz w aplikacjach mobilnych. Google Ads to doskonały sposób na dotarcie do docelowych odbiorców, którzy aktywnie poszukują informacji o swoich produktach i usługach. Pomagają również firmom wyświetlać reklamy osobom, które już wykazały zainteresowanie ich produktem lub usługą.

Nie masz czasu na samodzielne działania? Kontakt do firmy zajmującej się Google Ads, to 601 774 553 (Media Click z Wrocławia).

Krok 1- Utwórz kampanię

Google Ads to skuteczny sposób na reklamowanie swojej firmy w internecie. Możesz stworzyć kampanię w kilka minut i zacząć kierować reklamy do osób zainteresowanych Twoim produktem lub usługą.

Krok 1: Utwórz kampanię

Krok 2: Ustal kierowanie

Krok 3: Ustal cele kampanii

Krok 4: Wybierz miejsca docelowe

Krok 5: Zoptymalizuj swoją kampanię

Krok 2 – Dodaj wykluczające słowa kluczowe

Wykluczające słowa kluczowe służą do wykluczania określonych słów lub fraz z kampanii. Przykładowo jeśli prowadzisz kampanię marki sprzedającej artykuły sportowe, możesz wykluczyć z grupy reklam słowa „buty do koszykówki”. Dzięki temu, gdy ktoś wyszukuje w Google „buty do koszykówki”, nie zobaczy Twoich reklam.

Krok 3 – Dodaj grupy reklam

Utworzenie grupy reklam to dobry sposób na uporządkowanie reklam w Google Ads. Jeśli masz dużą liczbę produktów, grupy reklam pomogą Ci podzielić je na łatwe do zarządzania grupy i skoncentrować reklamy na jednym temacie. Jeśli na przykład sprzedajesz karmę dla psów i karmę dla kotów, możesz mieć osobne grupy reklam dla każdej z nich. Reklamy w tej samej grupie reklam będą wyświetlane, gdy ktoś wyszuka jeden z tematów pasujących do tej grupy.

Krok 4- Ustaw strategię określania stawek i budżetu

Google Ads to świetne narzędzie do reklamowania Twojej firmy w Internecie. To także świetny sposób na zwiększenie ruchu z bezpłatnych wyników wyszukiwania.

To platforma reklamowa, która umożliwia wyświetlanie reklam w Google i sieci reklamowej Google. Umożliwia także wyświetlanie reklam w YouTube, Gmailu i ponad 2 milionach innych witryn w sieci. Jeśli interesuje Cię korzystanie z Ads, ważne jest, aby najpierw skonfigurować strategię określania stawek. Pomoże Ci to maksymalnie wykorzystać budżet i uniknąć konieczności wydawania zbyt dużej ilości pieniędzy na kliknięcia lub konwersje, które nie służą realizacji Twoich celów biznesowych.

Co dalej po utworzeniu kampanii Google Ads?

Po utworzeniu kampanii jest jeszcze kilka innych rzeczy do zrobienia. Przede wszystkim skonfiguruj śledzenie konwersji, dodając kod śledzenia konwersji do swojej witryny. W ten sposób możesz zobaczyć, co dzieje się w Twojej witrynie i śledzić konwersje z reklam. Należy również ustawić cele konwersji dla każdej kampanii, aby monitorować skuteczność kampanii i odpowiednio ją optymalizować. Inne rzeczy, które możesz zrobić po utworzeniu kampanii, to dodać do kampanii wykluczające słowa kluczowe, aby nie marnować pieniędzy na nietrafne wyszukiwania, oraz dodać rozszerzenia linków do podstron, które pokażą więcej informacji o Twojej firmie, gdy ktoś kliknie jedną z Twoich reklam.

Źródło: https://mediaclick.pl/

Leave a reply