Jak skutecznie poprowadzić akcje marketingową swojego biznesu online?

0
147

Biznes w sieci stał się powszechną formą działalności. Prowadzimy go albo stacjonarnie wykorzystując dodatkowo kanał internetowy, albo od razu uciekamy do świata wirtualnego, zaoszczędzając koszty wynajmu lokalu i urządzania biura. Każdy rodzaj działalności obarczony jest ryzykiem i wydatkami, których nie da się przewidzieć. Jednak zakładając, że będziemy komunikować się z naszymi Klientami wyłącznie drogą internetową, musimy liczyć się z kosztem kampanii marketingowych, w końcu skądś odbiorcy muszą się o nas dowiedzieć. Marketing nie jest prostą do wykonania akcją, dlatego zamiast przepalać czas, energię i środki na metody prób i błędów, warto zainwestować w odpowiednie oprogramowanie, albo usługi firm, które znają się na skutecznych zabiegach promocyjnych.

Agencja Social Media Now

Agencja marketingowa Social Media Now działa na rynku od 2012 roku i skupia się wokół akcji marketingowych i portali społecznościowych. Założyciel firmy, Piotr Chmielewski to guru w prowadzeniu współczesnych social mediów, szczególnie Facebooka i Instagrama, czyli miejsc, które skupiają ogromną rzeszę społeczeństwa i potencjalnych Klientów. Kampania marketingowa to nie tylko ładne ilustracje, zdjęcia i mailing, ale ideologia, pomysł, koncepcja, budowanie zaangażowania. SMN tworzy oryginalne kampanie na portalach społecznościowych, umiejętnie dobierając tematykę postów, reklam i budując silną społeczność, która z czasem przynosi firmie realny zysk. Wszystkie działania firmy zostają zaplanowane w oparciu o budżet jakimi dysponuje potencjalny Klient, a im większy nakład gotówki, tym większa szansa na sukces i wypracowanie owocnych relacji z odbiorcami. SMN nie ogranicza się wyłącznie do prowadzenia kampanii marketingowych, ale aktywnie uczy obcowania z social media i dzieli się ogromem bezpłatnych materiałów, które pomagają wznieć biznes online na wyższy poziom.

CRM BusinessWeb

BusinessWeb to oprogramowanie CRM, które idealnie sprawdzi się w każdym sklepie online. Daje ono możliwość nie tylko stworzenia prostego i intuicyjnego systemu zakupowego z perspektywy Klienta, ale także obsługi zamówienia z pozycji back office. To niezbędne narzędzie w budowaniu relacji z użytkownikiem, stworzone z myślą o kupujących i sprzedających, o dziale handlowców, biurach obsługi Klienta, a także osobach zarządzających i o dziale marketingu. BusinessWeb pozwala na sprawną obsługę zamówień skupiając wszystkie najważniejsze informacje w jednym miejscu, ale także na docieranie do zainteresowanych, obecnych i byłych Klientów z akcjami marketingowymi, zwiększając tym samym szanse na sprzedaż produktów i usług. Sam CRM  posiada wiele opcji i funkcjonalności, które między innymi integrują ze sobą obsługę Klienta za pośrednictwem portali społecznościowych czy mailowych.

Aplikacje Adobe

Do stworzenia atrakcyjnej i spójnej kampanii marketingowej, która będzie korespondować z założeniami i koncepcją marki, idealnie wpiszą się produkty firmy Adobe. W pełnym pakiecie za około 60 Euro miesięcznie otrzymamy dostęp do 16 aplikacji do obróbki zdjęć, audio i wideo oraz możliwość pobrania czcionek, które wpłynął na atrakcyjność tworzonych materiałów. Aplikacje Adobe umożliwiają nie tylko kreowanie własnych projektów, ale także edycje kupionych, gotowych zestawów z banków zdjęć. I chociaż obsługa programów na początku może wydać się skomplikowana, to praktyka może doprowadzić nasze grafiki i materiały reklamowe, na wysoki poziom, który wkupi się w łaski Klientów.

Skąd czerpać środki na akcje marketingowe?

Początkująca działalność rejestrowana lub nierejestrowana, bez względu na to czy online czy stacjonarna, raczej wychodzi na przysłowiowe zero, lub nawet na minusie. Aby przyspieszyć prawidłowe funkcjonowanie firmy warto od razu zainwestować środki w sprawdzone rozwiązania, a w przypadku braku wolnych środków sprawdzi się kredyt bez zaświadczeń https://www.bankier.pl/smart/20-tysiecy-bez-zaswiadczen. Możliwość zaciągnięcia zobowiązania do 20 tysięcy złotych powinna wystarczyć na opłacenie podstawowych usług i aplikacji, a skorzystanie z profesjonalnych rozwiązań pozwoli uniknąć błędów, które negatywnie mogłyby odbić się a relacjach z Klientami w pierwszych miesiącach prowadzenia firmy.

Leave a reply